lørdag 10. oktober 2009

Hun viker ikke fra hennes side


De er jammen blitt gode kompiser :0)



Og det unner jeg de begge, for det varer nok ikke så alt for lenge den luksusen å ha besøk.



Om lidt skal vi leve videre på minnene og med utsiktene til neste besøk igjen.
Det er i den tiden jeg kanskje skal vise mine kunstner som gartner......
Jeg har i alle fall fått en boks som faktisk inneholder er Clematis.
Den er kjøpt i Amsterdam, og jeg håper det borger for kvalitet.
Mon tro om det kanskje er lurt å vente til våren?
Det er vel heller den riktige årstiden for Clematis.
Men jeg er ikke så veldig tålmodig av meg heller da, så det gjenstår å se hvor lenge jeg klarer vente.....

Posted by Picasa

5 kommentarer:

Hulda sa...

Så koselig! Lady er jo bare så nydelig, og søtt "smykke" på halsbåndet har hun også. Lykke til med clematisen, er jo nydelige blomster.

Hulda sa...

Så koselig! Lady er jo bare så nydelig, og søtt "smykke" på halsbåndet har hun også. Lykke til med clematisen, er jo nydelige blomster.

Johannes (DK) sa...

Little Annie and Lady Amy... What a match!! Ser ud som om i er blevet rigtig fine venner!! Kan være at det bliver lidt svært for den lille at forstå, når Annie rejser igen :( Men så er det jo godt, at hun har en så sød og rar mor hjemme altid!

K@ri sa...

Takk Johannes!
Det er da godt for oss begge :o)

Malys krok sa...

Så koselige bilder av Lady og din datter. Det er så deilig med slike små, og så mye glede over å være i nærkontakt med dem. Ha det godt. Hilsen Margit.