søndag 11. oktober 2009

Her bygges relasjoner


Vi er mange som skal lære Lady å kjenne,
og det er sikkert lurt med en stund bare for seg selv.



Vi har feiret ett jubileum på forskudd i dag,
og mange timer på et sykehjem kan bli noe ensformig både for stor og liten.
Men ei stund på golvet kan i det minste være kvalitetstid når man har en kompis å bli kjent med,
og jeg blir ofte like utålmodig som de små,
så enkelte ganger skulle jeg ønsket at jeg også kunne ha lagt på golvet sammen med dem :o)



Jeg må benytte faghjelpen i huset, og nei, jeg kan enda ikke linkingens kunst!!!
Men jeg vil i det minste ha poeng for at jeg prøver.

Nå benytter jeg anledningen til å sende en hilsen og takk for hyggelige kommentarer til 3 andre hundeeiere bare for å trene.
En fin søndagskveld ønskes dere alle, og en spesiell hilsen til Hulda, Marly og Elin.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Malys krok sa...

Enda et koselig bilde av Lady, han ser ut til å kose seg stort med henne, han som ligger på gulvet ... Du klarte å få til linken! Kan betro deg at jeg måtte ha "oppsrkrift" til å begynne med. Hilsen Margit.