tirsdag 6. oktober 2009

Dagene blir for korte.....


Ja, jeg er endelig ferdig med kofta mi!
Den fikk en noe hard runde i vaskemaskina i går, for den er nok i det største,
men den er i alle fall ferdig, og jeg kommer helt sikkert til å bruke den,
og i løpet av dagen vet jeg også om den krympet litt.



Det er nesten uvant å ikke ha ett nytt håndarbeide å kaste seg over når jeg er ferdig,
så i helga har jeg strikket labber, men - akk - så kjedelig da.
Nå ligger det noen nye farger i strikkekurva, og jeg koser meg allerede over fargekombinasjonen,
så kanskje får jeg tid til noen omganger i dag også.

Håper du også får tid til noe av det du har lyst til å gjøre.
Det syns jeg du fortjener.
Nå skal i alle fall jeg sette en brøddeig.
Om det er lyst eller behov?
Jo, jeg kan gjerne kombinere de ordene når det gjelder gjærbakst :o)
Posted by Picasa

1 kommentar:

Besta sa...

Nå minnet du meg på at jeg skulle sette en brød deig :)) Takk for det.
Sikker på at kofta di er lekker. Håper den passer.
Ha en fin dag.
Klem fra Marilyn