fredag 18. september 2009

Gleder meg :o)


Jeg har ikke begynt å telle timer enda, men jeg merker at jeg ser ofte på klokka i dag....
Det er da SÅ godt å ha noe og se frem til!



Men innimellom må jeg jo tenke litt på vinteren også.
Det er enda mere epler i hagen, men det får bli litt til eplekaker og desserter i dagene som kommer, og skulle jeg ombestemme meg, så har jeg jo fortsatt muligheter til det.



Nå skal jeg surfe gjennom den siste delen av helgavasken.
Det kan være greit at den ungen Damen ikke trenger å være mopp den første dagen i nytt hjem.
Gled deg gjerne til helga du også. Fredag har en vakker klang i mine ører :o)
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Christine Louise sa...

Så spennende :) Masse lykke til :)Hund er kjempe kjekt :)

Klem fra meg..

Ingeborg sa...

Gler meg til å sjå! Lukke til :)

Datt sa...

Hun kan hete Diva! :) Ellers så liker jeg Lady... ;) Jeg vil se, jeg vil se, jeg vil se bilder! Gleder meg jeg også nå! ;)