torsdag 27. august 2009

Jeg har forelsket meg......

Og jeg tror ikke det kommer til å gå over.
Jeg har kanskje trodd det en tid, men jeg ser at det ikke gjøre det.
Bestevennen får nok ikke konkurranse, men om han setter pris på det, - det er jeg heller ikke sikker på?
Hvor mange kopper trenger man?
Jo, jeg vet at det er mange, men jeg har veldig mange allerede da......
Og jeg ønsker meg ikke bare koppene! Men tallerkene, skålene, fatene......
Jeg regner med at dere ser det er Green Gate's Ingrid, så det trenger jeg nok ikke fortelle.
Sikkert ikke så dumt at det ikke er noen her som selger det :-(
Nei, jeg har ikke bursdag snart heller, men jeg tillater meg å drømme litt i dag også jeg.
Ta deg tid til det du også!
Det er ganske så behagelig :o)
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Kjolesnekkern sa...

Deilig å drømme litt, og drømmen om de koppene er jo en vakker drøm, så nydelige og tidløse, passer til ALT!!! Kos deg videre, takk fro hyggelig kommentar somv armet! Klem, romsdalingen:-)

Elin sa...

He forelska me i au !
De e de beige med polkadotter kombinert med rosemønsteret med litt beige i sikla etter da.
Ingrid-mønsteret var sikkelig fint det òg.
Må vel ut i Langevågen en tur i og du, trur eg !
Klem

Unknown sa...

Forelskelse kan være så mangt og jeg forstår at du har forelsket deg i disse koppene. Vakre! Håper drømmen din går i oppfyllelse ;-)

Som du ser i bloggen min er jeg fortsatt i mitt paradis og drømmer allerede om neste opphold der. Kanskje enkelte blir lei av mine innlegg, men ingen er nødt til å besøke meg på bloggen. *Ler* Takk for koselig kommentar.

God helg til deg!