mandag 27. juli 2009

Vi er fortsatt i arbeid :o)


Nei da, jeg trodde ikke vi skulle ligge på latsiden nå for tiden.
Og vi gjør det heller ikke!
Det meste av arbeidet er hyggelig, men jeg er ikke særlig glad i ugress.....
Nå er det bare bagateller som gjenstår av det slaget i hagen,
men om jeg noen sinne blir ren å hendene igjen, det er jeg ikke sikker på.
Ja, jeg bruker hansker, men jeg blir møkkete likevel...



Pc-arbeid er det fortsatt noe igjen av, men det nærmer seg.
Papirbretting er vi veldig gode på i no15 :o)
Vi trente oss gjennom ca 300 ark i går, det er flere som gjenstår, og har du noe som skulle vært brettet, ja, så tar vi det med det samme vi holder på.
Det er sosialt med felles håndarbeid ved kjøkkenbordet.


Jeg er enda ikke sikker på om vi har kontroll på alle endene som skal til for å nøste sammen et bryllup, men jeg tror vi har oversikten i fellesskap, og det bør være godt nok.
Ikke fritt for at jeg ble litt frustrert over meg selv i går da jeg oppdaget at jeg holdt på å gjøre en dobbeltbooking torsdag.
Det til tross for at jeg har avtale om 10 gjester til middag.....
Takk for hjelpa til Favorittdattera. Det er godt at du var våken der:o)



Noen skjær i sjøen skal det jo alltid være, og i dag var det ikke varmt vann i tanken!
Etter et forfriskende morgentoalett blir du jo våken i det minste ;o)
Favorittdattera skal få nyte noen timer i frisørstolen i selskap med forloveren sin i morgentimene.
Bestevennen har tatt en rask tur på jobb for å oppdatere de som er tilbake fra ferie.
Når han kommer hjem venter nok både varmtvannstanken og den store gressplenen på hans innsats.
Heldige meg får ha Svigermors Drøm for meg selv i noen timer.
Vi skal pusse vinduer på lokalet hvor festen skal holdes, og kanskje har vi krefter i kroppen til å sette bordene på rett plass også?
Det står ikke på viljen.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: