fredag 29. mai 2009

Snart klar for fest


Vesken ble sydd i natt.
Innholdet i flasken kommer selvfølgelig fra Australia.
De har den beste røde etter min smak.
Min Blomsterhandler var ikke tilstede,
men hva gjør vel det når de andre damene også er dyktige.
Takk Kari! Dette fikset du elegant :o)



Jeg skulle nok sikkert ha sett litt på hodeputa,
men først blir det symaskina igjen....
Det var ingen som hadde den sølvstrikken som jeg skal ha i håret i kveld.

Nøden lærer som bekjent nøgen kvinde at spinde.
Dette skal jeg i alle fall fikse :o)
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Datt sa...

Så fin den flaska med blomster ble, koselig! :D

Ingeborg sa...

Merkar eg vart veldig nysgjerrig på kva du skal i kveld! Me sølvstrikk og det heile ;)

Forresten syns eg Jon Blund kan vere litt meir generøs med deg.

God pinse! :)

Englefryd sa...

hei hei. Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min:-) Kjekt at du tok turen innom. Og ekstra kjekt med så mange gode hekle tips. Veldig kjekt!!!! Nå må jeg prøve meg litt frem:-)
Skal si du er kreativ, og en reser på symaskinen....
Håper du får en flott pinse.