søndag 31. mai 2009

Dette er definitivt årstiden for Trollstigen!
Det er veldig mye vann i fossene akkurat nå,
men du kan sikkert se Trollet i fossen?

Dette bildet skulle hatt lyd.
Jeg er i alle fall sikker på at det ble dagens beste bilde, så nyt det :o)
Her er jeg faktisk i stand til å nyte løvetannen også.
Det er ikke jeg som skal luke denne åkeren, og utsikten bak er så vakker at både Skjønnheten og Udyret kommer til sin rett.


Middagen ble servert i No 15, og Bestevennen stod for grillingen.

Det føles nesten som å gå til dekket bord når jeg slipper den jobben :o)


Om noen mangler planer for morgendagen:
Trollstigen ligger det, og veien kommer ikke til å bli stengt av sne i morra heller. Jeg skal ikke dit, men det finnes mange andre flotte turmål i nærheten, så vi trenger ikke trø hverandre på tærne her.
Fortsatt god pinse :o)


Posted by Picasa

1 kommentar:

Datt sa...

Nydelige bilder! :D