tirsdag 5. mai 2009

Gul glede!

Sprøytemannen har vært her!
Nei, det lukter ikke godt, og jeg har ikke så veldig god samvittighet for å bruke gift i hagen,
men jeg har ikke helse til å gå dobbel hele sommeren og stikke løvetannrøtter heller,
så det ble sånn i år!


Og i ren glede over at vi snart er kvitt de fleste,
pluss at vi kan slå plenen om et par dager,
så blogger jeg i kveld gule blomster med glede :o)



Det minner meg om et besøk i Italia for mange år siden.
Vi var i San Marino på besøk i et kloster.
Der hadde de paradoksalt nok likørproduksjon som hovedinntektskilde.
Den var irr grønn på farge, og bar av den grunn navnet Grønn Glede,
skjønt innholdet av 60% alkohol gjorde vel litt for navnet også.



Jeg gleder meg til en handletur til en litt større by i morra.
Må bare se om jeg finner gardiner for døra til terrassen.
Og jeg tror jeg er i det romantiske hjørnet i så henseende.....

Så kanskje kan jeg blogge med glede i morra også?
Det hadde gjort susen!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: