torsdag 1. januar 2009

Godt Nytt Operaår ønskes alle!

Vi har hatt tidenes nyttårsfeiring i Operaen! Flaggermusen var en opplevelse. Det ble en spesiell forestilling i og med at det var den siste forestillingen Bjørn Simensen hadde ansvaret for som operasjef, og han ble hyllet for en strålende innsats!
Vi nøt godt av dyktige kokkers fagkunnskap, vel tilpassede viner til alle serveringene, behagelig taffelmusikk under middagen, nyttårsfyrverkeri i særklasse, hyggelige nye bekjentskaper og hverandres gode selskap ;-))

Nå er vi vel hjemme igjen,- og det er godt det også. Jeg lurer på om jula har sett sin siste dag her i huset? Det smakte fortreffelig med kaffe og julekaker etter at vi kom hjem, og ute har vi den lekreste julesne man kan tenke seg, men det er uansett hverdag i morra, og jeg er egentlig veldig klar for den hverdagen. Vi får se om arbeidslysten plutselig dukker opp i morra tidlig.

Vaskemaskina skal få mange krevende oppgaver de nærmeste timene, og jeg er glad jeg ikke er husmor for 50 år siden.... Tenk å vaske sengetøy i kaldt vann utendørs på denne årstiden? Det er i alle fall ikke noe for denne dama. Jeg er glad for at både vaskemaskin og oppvaskmaskin tar sin del av husmorjobben. Det passer meg utmerket!


Posted by Picasa

Ingen kommentarer: