onsdag 27. desember 2023

 


Her tenkes


Ja, den ligger nå her den bloggen da, og det har den gjort lenge. 

Særdeles alene må jeg også innrømme, men her en dag lette jeg etter en oppskrift på tynnbakelse,

 og hvem andre enn bloggen dukket da opp. 

Google ledet til min blogg for å finne oppskriften.

Det var da nesten som jeg følte at jeg var til nytte, 

- i alle fall for meg selv :-)





Så har Advent blitt til jul, vi har nydt julekvelden og 1, juledag, og plutselig var den der igjen 

BLOGGEN!

Og da var det ungdommene i familien som etterlyste den!


Da måtte jeg en tur i tenkeboksen, og det er selvfølgelig her jeg er akkurat nå.


Jeg ser i alle fall nokså fort at jeg har glemt mye av det tekniske vedrørende det å blogge!

Dessuten er jeg heller ikke så aktiv til å fotografere lengre. 

Det er jo fordi jeg ikke har så mange bruksområder for alle bildene lengre,

og bare det i seg selv kan jo være en grunn for å ta opp bloggen igjen.

Foto er jo gøy!


Så skulle jeg kanskje lage et blogginnlegg i dag,eller skulle jeg egentlig det? 

I dag er det jo influenserene som regjerer i den digitale verden,

og jeg må vel innrømme at det ikke er noe for meg,så der får de unge lovende regjere!




Mens jeg betrakter et "dimmet" julebilde tatt gjennom vinduet,

- og som av den grunn slett ikke tilfredsstiller de fototekniske kravene man skal stille til et foto, 

så er jeg såre fornøyd med det da det viser julestemning på en god gammeldags måte,

og det holder faktisk for meg.


Mye skulle vært forandret i bloggen, noe kan trekkes fra, - og endel livserfaring kan legges til,

og ikke vet jeg om det blir gjort akkurat nå, men det frister faktisk en smule....


Bestevennen har erklært at det en kaffe på programmet akkurat nå, og det fortjener han til fulle etter dagens mange timer sammen med sneen, så jeg velger selvfølgelig å slutte meg til den kvalitetstiden.


Fortsatt God Jul til bloggen,-

og kanskje til noen andre også

💖

Ingen kommentarer: