tirsdag 15. oktober 2013

Me like :)


Jeg driver fortsatt litt i flyttebransjen jeg, men jeg tor det er greit og bruke litt tid på det også.  Scala fra Sigdal ble valget av kjøkken.  Det var slett ikke enkelt, men det kjennes ut som om det er ett lykkelig valg, og det er jeg veldig glad for. Sigdal har veldig mange flotte detaljer, og jeg tror kjøkkenet nå er fullt og helt tilpasset vår bruk :)



De gammeldagse spisseriskuffene er heldigvis kommet tilbake, og de er bare så praktiske :) Det finnes to sånne rekker med glasskuffer på kjøkkenet i No1, og dersom du teller kjapt, så betyr det at 8 bokser/poser/esker kunne flyttes ut av matskapet.



Skjønt: Matskap er jo også historie nå..... Disse herlige skuffene er mye enklere og holde ryddige, og det er ikke problemer med oversikten når du ser hva som er i skuffen uten å måtte lete deg frem til hva som står bakest? og øverst? i skapet  Tupperware er suverene på oppbevaring, så de ble i alle fall med på flyttelasset!




Jeg har aldri syns det har vært noe kjekt og ha knivene synlig på kjøkkenet, så knivblokken fra Sigdal er nok helt klart laget for meg :) Jeg mener vi har mye som er kjekkere å ha stående fremme enn knivene våre, og jeg er veldig fornøyd med at de ligger trygt i skuffen.

4 kommentarer:

Mariann sa...

Jeg husker så godt vi hadde sånne skuffer på veggen hjemme, de er kjempepraktiske ja, sikkert deilig når alt er nytt på en gang:)

Livets små øyeblikk sa...

Takk for den hyggelige kommentaren hos meg, kjekt at du la igjen et spor slik at jeg fant inn til deg:o)
Nå har jeg lest litt og tar gjerne turen tilbake jeg også, liker godt å finne nye blogger og synes alltid det er kjekt når det er "lokale" bloggere (selv om det blir i litt vidt begrep;)

Ha fine høstdager
Hanne:)

Refleksjon på livsvegen sa...

Så mange praktiske løysingar på kjøkkenet ditt. Stilig med dei "gamle" små oppvaringshyllene på kjøkkenet.
Vonar du får ein flott dag :-)

Unknown sa...

Så kjekt å se deg aktiv i blogglandia igjen!

Nå har vært på kjøkkenet i No1, sett rødt i naturen, falt for lilla jakke, lekre bilder fra Romsdalen. Hevekurvene hoppet jeg fort over, for jeg baker ikke. Men ciabattaen fristet...

Og favorittdattera som har fylt 30! Gratulerer både til mor og datter. Håper flygelhornet er kommet til rette.

Fremmede som ikke er invitert, er ikke noe kjekt å få besøk av. Ikke rart du følte deg krenket.

Fortsett med bloggingen, dette var koselig lesing!

Klem fra meg