torsdag 29. november 2012

Passende smågal.....


Det nærmer seg Advent, og jeg kjenner at jeg er der!
Litt merkelig med den siste i No15, men jeg tror vi skal få det til dit vi kommer også :-)
I kveld har jeg bestemt meg for å ta igjen for den dårlige sommeren,
og de lysene som var tenkt for terrasselivet i sommer, skal jeg jammen få unna!
Nå har jeg verdens koseligste utsikt fra det ene kjøkkenvinduet,
og jeg tror ikke det er brannfarlig....


Jeg håper du også tar deg tid til å nyte!
Jeg syns Adventstiden er den koseligste i hele året,
så nå går jeg i nytemodus  ღ



1 kommentar:

Ruths datter sa...

Det hørtes bra ut. Jeg har også pynta tre, men ikke vaska gulv.Det treet er med å gjøre det koselig på terassen. Nytemodus er tingen nå. Håper på å få tid til å blogge litt. Vært treg der i det siste. Særlig fordi jeg ikke fikk lasta opp bilder. Hadde brukt opp all gratisplass. Nå er det kjøpt ny plass for meg.
Klem