torsdag 4. oktober 2012

Keiserinnen har bursdag ღ

Hver dag er en fest, men enkelte dager er en enda større fest!


I dag har Favorittdattera bursdag,
og hun har også fått sin Dorthe.
I år er fødselsdagsgaven hjemmelaget bortsett fra en ullunderskjorte, 
og om noen lurte på hvor det ble av ullskjerfet og Tilda-løperen,
vel, da vet du hvor det havnet :-)


Hun feirer kvelden med gode venner, og det gleder meg.
Jeg feirer sammen med Lady,
og hun er slett intet dårlig selskap


Siden hun heller ville ha hjortekarbonader,
så får jeg ha de franske makronene for meg selv,
- og jeg klager ikke!!!

GRATULERER MED DAGEN ANNIKEN ღ

Kjempeklem fra Mamma, Pappa og Lady *

1 kommentar:

Malys krok sa...

Så flott og så koselig! Gratulerer med dagen til Favorittdatra!
håper alt er bra hos dere! Ser at du feirer dagen sammen med Lady! Kos dere! Klem! -Margit-