søndag 9. september 2012

Det kalles vel å være i rute :)


 Dagens middag har vært fårikål,
og enda en eplekake er kommet på bordet
(nei, jeg vet ikke hvilket no i rekken).



Det er jo sånn høsten skal være :-)


Håndarbeidskurva er endevendt,
og nå finnes det bare 2 UFOer det.
Dette skjørtet ble lagt bort pga at det var vanskelig å strikke på sort i eldslyset...
Nå er jeg der igjen,
men jeg må bare ta meg sammen å få gjort det ferdig nå!


Den som fortsatt tar seg sammen er Astrid Lindgren :-)
Så vakker og fullkommen fortsatt.
Bildet er tatt i mørket med lang lukketid,
og jeg nyter å se de vakre duggdråpene :-)

Med dette ønsker jeg at du også vil finne noe i naturen som kan nytes,
og jeg ønsker dere alle ei fin uke!

1 kommentar:

Unknown sa...

Mmm... Den eplekaken kunne jeg gjerne tatt en bit av! Så god ut ;-)

Høsten er her, uten tvil. I dag har det forresten vært brukbart vær. 2 spaserturer i sentrum ble dagens trim.

Ellers har jeg som du har sett på bloggen min koset meg med gamle skatter. Takk for besøket!