lørdag 25. august 2012

Nå takker nok sommeren for i år...

Jeg kan ikke si at det regner, det øser nemlig ned. Ingen tvil om at høsten er kommet, men jeg vet det kan komme positive overraskelser når det kommer til høstværet, så jeg er egentlig klar for høsten allerede. Jeg har ett kjekt strikketøy (Dorthe Skappel-genseren), jeg nyter levende lys, og det er like før jeg skal starte på høstens te-sesong. Me like!
Nå er det faktisk ikke plass til mere bær i fryseren, så den sesongen er også avsluttet, og jeg syns det er godt!
Det er på tide å tenke på at vi skal tømme hele No15 til våren, og til uka er det loftet som står for tur.... Jeg kan ikke si at jeg ser frem til det, men jeg gleder meg veldig til det er gjort :)
Om du trenger noe husfyll, så er det bare å si fra: Jeg tror det rommer det meste....
Jeg fyller på med noen bilder fra årets blomstring, - og nå kan de jo nytes innendørs:) Det er ikke så mye igjen i hagen som kan høstes, men Astrid Lindgren bugner meg blomster og knopper, så den vil nok fylle blomstervasene fremover :)
Dessuten har vi lavendel så det holder, og det lukter fantastisk godt ;)
Men nå: Sommerens prakt!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jeg holder krampaktig på sommeren! Vi er jo ikke ferdig med august engang.

Regnet som øste ned tidligere i kveld, var skikkelig sommerregn. I dag har jeg forresten kjøpt 3 par sommersko. Jaja, der har du meg *ler* Jeg liker ikke høst og vinter!

Har tent lyslykten i kroken min og koser meg i sensommerkvelden.

Unknown sa...

PS - Vakre blomsterbilder!

Marie Therese sa...

Skappel-genseren har jeg på ønskelista mi også. Kan du skrive litt om oppskrift, pinner og garn?