onsdag 13. juni 2012

Som det koster....

Blir det ikke bedre nå, - så flytter jeg!!!
Kroppen min klarer ikke dette været, og med noen motbakker i tillegg,
så er det vanskelig å skjønne hvor kreftene skal hentes fra.....
Men jeg jobber med saken :-)


Min gamle far har vært på besøk i dag, og det er alltid trivelig.
Jeg nyter at han i en godt voksen alder (83) syns han er i god form og er fornøyd med livet!
Vi har tatt vår del av kaloriene i dag, og jeg er helt sikker på at han har spist flest :-)
Ingen er så god på softis som han, men i dag fant jeg sizen som selv han måtte melde pass på :-)
Jeg tror jeg vil se på at Bestevennen spiser sjokoladekake i kveld, for det er noe som aldri frister meg, og jeg vet faktisk ikke hvorfor?



Produksjonen av små biter med stoff har lagt litt i ro de siste dagene,
men jeg har produsert en brikke til ett hagebord,
og kanskje blir det dager for det bruket også....
Brikken skal høyt til fjells, og der er det nesten enda dårliger odds for late sommerdager enn hva vi har,
men jeg tror, jeg tror....



Egentlig så hadde jeg ikke tenkt å vise dere at vi sitter inne med levende lys i vinduskarmen på denne årstiden, men that`s life i No15 :-(



QUILTEN - med bare store bokstaver - er ferdig, og den har funnet sin plass i sofaen.
Den ble faktisk rett så fin, og i ettertid er det vel greit å si at den er verdt jobben sin også,
men det var stunder jeg virkelig lurte på det da....

Om du ser sommeren en eller annen plass, så er det rett så greit at du forteller om oss,
og om noen på noe tidspunkt skal være i tvil: Vi trenger varmen!  Jeg har funnet frem ullunderskjorten - type lang, Ilse Jacobsen - type lang og vindtett er turfølge, og jeg jobber på overtid med å tenke
 Vakre tanker, men nå koster det virkelig krefter, så hjelp meg om du kan.....


4 kommentarer:

Hulda sa...

Huff, håper været kan bli varmere, er ikke noe særlig varme her hos meg heller. Men, ser de melder varmere til lørdag. :) Håper det! Flott den brikken du har sydd, kjempefine farger.

Malys krok sa...

Kjære Kari! Det nytter nok ikke for meg å fortelle om dere, for sommeren er ganske fraværende her og! Ikke vet jeg hvor den er heller! Kanskje like om hjørnet, håper jeg!
Så fint det ser ut i sofaen!
Også brikken til bordet ser nydelig ut! Så flink du er! Klem fra meg!
-Margit-

Lisbeth Bula sa...

Jeg unner deg både varme og helse og ikke så mange motbakker, men ha liten makt i disse områdene. dermed kan jeg bare sende varme tanker, skryte av quilten (selv om jeg har lyst til å krype inn i maskinen og videre inn i stuen din for å ta på den, snu og vende på den, for det lille glimtet ser så nydelig ut!
Ha en god helg når den begynner i morgen!

Ingeborg sa...

Eg trur nokon med makt høyrte deg K@ri, for i dag har det jammen meg vore upåklageleg! Iallfall her vest for tunellane :)