fredag 18. mai 2012

Jammen sa jeg inneklemt?

Ikke vet jeg hva som skjedde med innlegget fra iPaden tidliger i dag,
men det ble i alle fall nokså inneklemt det også :-)

Jeg får prøve en gang til,
og da viser jeg dere noen bilder fra en konfirmasjon forrige helg.


Perleblomstene måtte bare være med som pakkepynt.


Og de egnet seg også som kakepynt :)


Dessuten var kakepynten ett vakkert bilde av konfirmanten i nydelige blå og turkise nyanser.
Jeg føler nesten jeg er mange hundrede år gammel når jeg tenker på hvordan vi kavet med hjemmelagede sprøyteposer og klissete marsipan tidligere....
Nei, det er flott at utviklingen går den rette veien,
og for min del er det i alle fall mange år siden jeg sist spiste en gammeldags kremkake,
og ikke kan jeg si at jeg har savnet det ett øyeblikk heller!

Ingen kommentarer: