tirsdag 24. april 2012

Hva er det jeg driver med.....


Dette er hva jeg kaller kjekt :D
Lite, overkommelig og godt å legge i fanget.
Det er vel sånn ett håndarbeid skal være.....



En eller annen plass på veien har noen mistet oversikten,
og den noen er nok meg :(



Dette hadde ikke vært så ille om jeg var klar over hva jeg drev med,
men det kan jeg ikke ha vært ett øyeblikk heller?
Planleggingen, klippingen og det å sette sammen farvene var kjempekjekt.
Likeledes det å sy teppet sammen.
Noen snille mennesker fortalte meg om lim og sikkerhetsnåler,
og det funket fint.



Men når det kommer til det med quilting, så er jeg på gyngende grunn!
Jeg har null erfaring på så store arbeider,
og jeg ser at så store tepper selges for ca 500 kroner FERDIGE!
Det er da fortvilelsen dukker opp, og det er der jeg er nå......

Symaskinen har igjen fått flytte inn på kjøkkenet,
for bordet på arbeidsrommet er ikke stort nok.
Jeg har jobbet meg gjennom det meste nå,
men jeg er redd det fortsatt gjenstår 4-5 timers arbeid
før jeg begynner på lukkekanten......

Men jeg tror ikke jeg gir meg før det er gjort, - for nå går damen i No15 på stahet!!!
Blir det stille her fremover, så vet dere hvor dere finner meg......

2 kommentarer:

Ruths datter sa...

Så flott da Kari. Selv kan jeg ikke sy, og symaskinskrekken lar seg ikke helbrede. Dette blir lekkert.
Klem

Malys krok sa...

Ja du Kari! Du klarer helt sikkert dette store også! Det ser da virkelig flott ut og jeg regner sterk med at du nå har fått det til!
Jeg har vært litt febersyk et par dager og ikke orket blogging, bedre nå! Skal snart ut og kjøre litt .
Ha det så bra! -Margit-