lørdag 10. mars 2012

Favoritter ♥ ♥ ♥


Jeg tenker vår så krampa nesten tar meg, men nå er den så langt kommet at jeg gidder ikke bekymre meg over hagleskuren som gjorde det hvitt rundt oss for litt siden!
Sjekk knoppen på geranien min da!!!




Det var helt bart rundt huset i dag tidlig, så det som nettopp er kommet blir nok kun værende her ei lita stund, og da fikser jeg det også :-)  Mellom bygene så var jeg i hagen og hentet noen greiner, og fuglene fra Lise-Lotte er på plass på kjøkkenet igjen.  I år også!  Jeg vet ikke hvor mange år jeg har hatt de, men de kommer igjen og igjen.  Jeg klarer bare ikke å kvitte meg med de.  De hører kort og godt våren til :D
Takk Lise-Lotte for at du deler!




Dessuten har jeg en kjekk, myk og hendig annen Favoritt som jeg gjerne vil vise dere:
Det er lommeboka mi!  Jeg syns den er så søt, og når det folder den sammen, så er det 3 ♥ ♥ ♥ utenpå den også

 ♥





Ingen fare i å vise frem lommeboka si her, for den ligger nesten å venter på bruk igjen.  Rart hvor avhengig man blir av de plastikk-pengene!  Jeg har da kontanter så det holder, men jeg føler at de bare må være i fred dersom noe uforutsett inntreffer.....
Plutselig så har jeg nok ett nytt VISA-kort igjen, og da er det jo greit med noen shoppingfrie dager til så lenge ♥
Posted by Picasa

1 kommentar:

Malys krok sa...

Den knoppen kommer snart til å glede deg med sin vakre utsprugne skjønnhet! Det er godt å tenke vår, gjør det jeg og, selv om det enda er en stund til snøen tiner her!
Vi har hatt mildvær noen dager, men blir nok kaldere igjen.
Ønsker god helg til dere!
klem fra Margit.