søndag 12. februar 2012

Til lykke med dagen!


Det er nok i det seneste, men det har bare blitt sånn i dag :) Jeg ønsker dere alle en fin morsdag, og jeg kan berette at min har vært strålende! Jeg deler disse vakre rosene med dere, og maken til fotogene roser skal man lete lenge etter :)

Jeg kan forresten fortelle dere at jeg har sett sneklokker i helga, men jeg har latt de stå i fred...... Mange sneklokker, men de står enda i knopp, så jeg venter til de har lyst til å vise seg frem i sin prakt. De fortjener det!

Orkideene derimot står på sitt vakreste nå, men jeg sliter med at knoppene faller av.... Anyone? Kan det være for kaldt til de i vinduskarmen? Nok lys har de i alle fall, men jeg er ikke særlig god på gjødsel da, så kanskje forklaringen ligger der? Vel, jeg blir vel ikke bedre på det feltet heller, så det får egentlig gå som det vil, men jeg vil i alle fall at dere alle skal ha ei fin uke ;)
Vakre tanker fra Kari*
Posted by Picasa

1 kommentar:

Malys krok sa...

Orkideer vet jeg ikke noe om, dessverre. Så fin din er!
Takk for din hilsen! Emma er vant til mine påfunn og godtar det meste! Hun er vant til å sove i bur på nettene, så dette tar hun med stor ro!
Ingen lidelse der, nei! Ønsker dere en fin dag! -Margit-