onsdag 7. september 2011

Har du sett Jon Blund?

Jeg er så lei av å vente på den mannen!
Og noe så fordømt kjedelig som å ligge i senga og ikke få sove, ja, det finnes vel ikke?


Jeg har forsøkt å telle sauer, men det var ikke så mange å finne i nattemørket,
så jeg har gått over til roser....


Men nå skal jeg snike meg tilbake til senga og finne selveste sjefssauen :-)
Kjenner jeg henne rett, så har hun nok varmet opp senga mi til jeg kommer også,
og jeg vet at hun mer enn gjerne deler sin kroppsvarme med å legge ryggen sin mot maven min...
Snill jente, den Ladyen min :-)
Om jeg ikke sover, så kan jeg jo klappe på henne.
Natta!


1 kommentar:

Malys krok sa...

Hehe.. Til meg kommer han som regel ganske fort, men så kan han ha det med å forsvinne sånn i fire - fem tiden. Greit nok, jeg liker å stå tidlig opp, helst litt før seks, men dette er jo vèl tidlig!
Godt du har en varm og god Laly sammen med deg! Ha en flott dag, Kari! Klem fra Margit og Emma!