fredag 26. august 2011

Jeg nyter i alle fall sommeren så lenge den varer!

Vond vane er nokså vanskelig å vende,
så jeg startet dagen med det som etter hvert ble alt for mye klær.
Åhhh, som jeg nyter at vi endelig har sommertemperaturer :-)
Ikke det at det er en dag for tidlig heller....
Noen mener jo at høsten er kommet allerede, 
men det nekter jeg bare å innse.
Skjønt, det smakte rett så fortreffelig med fårikål til middag i dag da.
Noe så lite fotogent som fårikål forresten?
Det smaker definitivt mye bedre enn det ser ut!


Høstens farver har forresten inntatt No15,
men jammen skal jeg nyte terrasselivet til krampa tar meg!


Noen av plommene fra tusenårstreet er kommet i fryseren som syltetøy,
og jeg har endelig fått plukket siste rest av ripsbærene.
De er mellomlagret i fryseren de også, men en dag arbeidslysten blir for påtrengende, 
så skal nok de en stund i saftkokeren før de ender sine dager på flaske.
Jeg derimot har ikke tenkt å avslutte dagen enda.
Her blir det terrasseliv til det siste telyset slukner :-)



Ingen kommentarer: