lørdag 6. august 2011

Geranier og andre herligheter :-)


Jeg har fått en avlegger for flere år siden, 
og jeg har slåss litt med spetakkelet for å få det til å blomstre....
I år har jeg endelig vunnet over den,
og det ser ut som om den er verdt å satse på.
Det kommer også en avlegger av den samme, 
så jeg tror jeg har nok til at den overlever vinteren.


Kjenner du navnet på herligheten,
så setter jeg stor pris på at du deler det med meg :-)


Disse kan jeg dessverre ikke dele med deg,
men det er egentlig ikke fordi jeg ikke vil,
men mest for at jeg er ganske så sikker på at de ikke passer din styrke.
At det står Diesel på brillestangen gjør ikke herligheten dårliger.....



3 kommentarer:

Ingeborg sa...

Ja, fjesboka mi finner på rare ting innimellom :( Men men - bedre sent enn aldri?

Skulle ønske jeg hadde halvparten så grønne fingre om deg! Da hadde jeg vært mer enn fornøyd! :)

Klem fra den ammende ;)

En rosa fugl sa...

Kjenner ikke til blomstens navn men den er jo knallfin da! :D Herlig med grønne fingre! ;)

Lisbeth Bula sa...

Aner ikke hva geraniumen heter, men fin er den. Brillene og!