søndag 31. juli 2011

Dager til ettertanke


Det blir til at man stopper opp når verden går sånn til de grader av hengslene.
Ikke i min villeste fantasi kunne jeg ha tenkt at noe sånt kunne hende her i Norge, og jeg tror de fleste av oss sitter med den følelsen.  Det blir i alle fall vanskelig å blogge Vakre Tanker sånne dager, så her har det vært  en rett så stille uke....


Men om uka har vært stille så har den likevel vært innholdsrik :-)
Vi har hatt besøk, og jeg kan si at familien har blitt større etter dette besøket!
Ei kusine av Bestevennen og hennes mann har vært sammen med oss i 4 dager, og vi har hatt det så trivelig sammen!!!
Geografi og aldersforskjell satte nok en naturlig begrensning i kontakten da de begge var yngre, men jeg tror vi kommer til å ta igjen det tapte, og intet gleder meg mere!


Bestas kinasjakk ble funnet frem, og ett parti måtte det i alle fall bli tid til.
Det er noe med det folket og kinasjakk, og jeg vet ikke helt hva det er, men jeg vet i alle fall at jeg aldri vil spille med noen av dem!
Hvordan det gikk? 
Uavgjort selvfølgelig :-)


Sommeren har dessverre ikke samarbeidet denne uken heller, men nå begynner vi å bli så familiære med det også, at vi får det til likevel.  Når tåka letter så er det litt av ett skue vi kan by gjestene våre, og de har fått med seg fjord og fjell i minneboka fra sommeren 2011, og det er kanskje litt eksotisk når man våkner med tåka hengene i hodet også?  Det stadiet har jeg dessverre passert for veldig lenge siden, men det ser ut som det er reprise i dag uansett, og det kan jeg dessverre ikke gjøre så mye med....



Ingen kommentarer: