fredag 11. mars 2011

Mens jeg venter på våren


så kan jeg fortsatt nyte resultat av forårets bærhøst :-)
Det smaker faktisk c-vitaminer, og det kjennes ut som om bærene kommer rett fra hagen.



Nå står det bær på kjøkkenbenken til bringebærsaft, så i morra skal jeg nyte lukten av bærhøsten i fjor.
Men først kaller senga.
Lady og jeg nyter de vakre dagene i frisk luft og i godt selskap, og denne uka har vi også inntatt frokosten ute. NÅ ser jeg virkelig at det går mot vår, og den sneen som kommer nå gjør det bare lysere, hvitere og lettere i mine øyne. Det kalles hverdagsglede, men jammen blir jeg trøtt av all den friske luften, så dersom jeg er veldig heldig, så sover jeg godt i natt også.
Natta *
Posted by Picasa

1 kommentar:

Siv Toril sa...

Mmmm! Så deilig og ha noe slikt på lur da:) Og det passer jo fint og ta frem noe slikt mens vi venter på VÅR... En koselig blogg du har! Klem