lørdag 27. november 2010

Fest for to ♥


Vi er noen lunde på plass til 1.søndag i Advent.
Og verden ble slett ikke verre da jeg kom på at stativet til kameraet er hva som gjelder i den mørke årstiden.



Juleveden er vel i hus, og det er en deilig fornemmelse.
Det fyres som besatt for tiden, og vi spar tidvis ved inn i ovnen.
Været er slett ikke så verst det. Bortimot -10 nattestid, og da er det jo hva vi kaller vinter, men det blåser sånn at den effektive temperaturen er KALD!!!



Vi har nytt gravlaksen i kveld (igjen), og det smakte fortreffelig.
Jeg kan ikke tenke meg noe bedre på denne årstiden, og det er så lettvindt at det frister å servere det titt og ofte. Ikke meg imot, men vi kan vel ikke spise gravlaks hver dag frem til jul heller?



Som alle andre så brennes det levende lys overalt,
og jeg tror jeg avslutter enkelt:
Vi koser oss

♪♫•*¨*•.¸¸❤ ❤ ❤¸¸.•*¨*•♫♪
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Malys krok sa...

ja nå skinner vel stjernene over hele landet! Så koselig hos deg! Fint dekket bord og god servering! Også vi koser oss, har fått på plass både stake og stjerne og sitt nå og slapper av!
I morgen samles vi her til middag og da tenner vi det første lys i adventsstaken! Koselig!
Ønsker deg en fin kveld, natt og morgendag! Ha det godt! -Margit-

Unknown sa...

Litt rart at jeg ikke skal ta fram adventstaken i år! I dag har jeg hengt opp noen enkle julegardiner på kjøkkenet og kan nyte synet disse dagene før jeg reiser. Juleløpere skal som vanlig i kofferten og julestjerne innkjøpes på stedet kommende fredag. Da er det marked og rikelig tilgang av store planter. Nyt både gravlaks og levende lys i tiden fram til jul! Håper du slipper unna den verste kulda.