mandag 24. mai 2010

Søndagstur på mandag også ;-)

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Jeg liker 2 søndager pr. uke! Jeg kan faktisk ha det sånn hver uke jeg, men nå er det ikke flere røde dager på kalenderen enn "vanlige" søndager før 1.juledag, og det er det lite vi kan gjøre noe med....
Vi har i alle fall nytt denne dagen til fulle, og jeg viser dere med glede bilder av turkompis en og turkompis to ;-) De er rett så kjekke å ha med på tur begge to, og det er ikke hverdagskost å ha med seg Bestevennen på tur på en mandag, og dette ble nesten en bonusdag!
Lady syns det er ekstra stas nå pappa er med på tur, og pappa syns hun har blitt ei lydig lita dame som kommer når vi kaller på henne. Enda er det ikke dyr på beite i dalen vår, og da kan hun få løpe uten bånd. Ingen tvil om at hun koser seg med det!

Jeg og vann? Det er bare noe magisk der, og jeg klarer nesten ikke å løsrive meg fra det. Jeg fasineres av alle de kreftene som finnes i vannmassene, og nå fråder elvene ekstra mye, så jeg nyter!

Man kan jo bli matt av et sånt turterreng også da! Tusen takk for turen Bestevennen og Lady. Jeg gleder meg allerede til neste tur.
Vi har akkurat spist pizza til middag, og av en eller annen grunn så var den like vellykket som turen! Som vanlig er godt over halvparten til overs, så om det frister med pizza med friske urter, oliven, tomat, salat og sterkt krydder, så er No15 å anbefale!

Posted by Picasa

4 kommentarer:

Unknown sa...

Se der var vi på tur ja. I mektig natur! Grønt og frodig er det også. Deilig for Lady å få løpe fritt.

Pizzaen hørtes fristende ut, men det er for langt unna.

Ønsker deg en fin uke!

Malys krok sa...

Måtte innom igjen for å om bildene var synlige, og nå har jeg sett alle!
Lady er en søt liten hund, og har det sikkert deilig på tur! Og, ja! Det er deilig når alle kan gå sammen! kjekk bestevenn også:)
Jeg har det på samme måte når det gjelder rennende vann! Blir bare stående ... Ha en god natt!
-Margit-

Rolf sa...

Fantastiske bilder, og kjekt at våren er i full anmarsj. Gleder meg til å bruke fjellet, og låner gjerne turkameraten din.

K@ri sa...

Rolf:
Fjellene står der, vet du, og turkompisen min vil helt sikkert være med på tur, men om de ikke bare tar høydemeter, så kan det hende du må slite med svigermora også på tur ;-)

Vakre tanker og klem fra K@ri*