fredag 28. mai 2010

Jeg starter varmt!

Te før frokost tilhører egentlig vinteren, og jeg liker nesten bedre den hvite vinteren, for da fyrer vi i alle fall! Men en kopp te på baktrappa nå når sola kommer blir en bra start på dagen i No15.
Lady har enda ikke stått opp, så det gjenstår å høre om hennes planer for dagen, men jeg tror hun må passe på at jeg klipper ned løkplantene som er avblomstret i blomsterbedet ved inngangsdøra. Og løvemunnen som skal i bedet har snart vokst ut av krukkene sine, så det er nok en fornuftig prioritering for den første delen av dagen.
Men først er det altså tekoppen på baktrappa! Og den inntas fortsatt i ullunderskjorte.....
Posted by Picasa

1 kommentar:

SOLSAUM sa...

Eg trur at varmen er rett rundt hjørnet.... Eg har trudd det ganske lenge no.... Evig optimist!!;o)

Ein varm tekopp i solskin er vedunderleg.

God helg!