søndag 18. april 2010

Jeg sier det bare:

Pokkers!
Ja, jeg beklager! Det er lite forenelig med Vakre Tanker, men det sner :-(
Det gjør det helt sikkert hjemme også, men vi befinner oss i Mulighetenes Rike! På sommerdekk ja! Okei, det er sånn våren er på nordvestlandet, men nå har det vært sånn mange ganger allerede i år, og det må da snart være en ende på elendigheten?
I tillegg kan jeg søke medfølelse for at jeg ikke skjønner hvor det har blitt av laderen til fotoapparatet! Jeg verker i det venstre beinet så jeg holder på å bli gal! Nei, jeg er ikke helt gal enda :-) Jeg får ikke iTunes'n min til å fungere! Bestevennen har prestert å få golvmaling på panelet på kjøkkenloftet, så jeg må delvis male det og noe listverk igjen!!! Som om jeg syns det er særlig ok? Jeg får heller ikke min lille Ixus til å fungere etter å ha blitt overlatt til seg selv når Nikon D60 kom til gards.... Den er sikkert fornærmet....
Nei, nå tror jeg at jeg må stikke, for her skal badet rives, og om jeg ikke ser lyset enda, så håper jeg at du kan kose deg med de vakre geraniene som blomstrer i Mulighetenes Rike :-)
Gammeldagse planter trives i gamle hus, og det gjør gammeldagse jenter også når de får oversikten tilbake!
Posted by Picasa

1 kommentar:

Besta sa...

Høres ikke ut som du har en bra dag nei, det er uhørt med snø nå, jeg hadde streiket:)
Men geraniene dine er lekre...her skinner sola men ute er det KALDT.
klem fra marilyn