tirsdag 27. april 2010

Det blir blomster i dag også.

Men så er det da også tiden for det, så for meg må det gjerne passere :-)
Mannen holder hva han lover:
I går kom denne vakre stabelen med kort fra Claus Dalby som takk for hjelpen med linking da han startet bloggen sin, og for meg var det jo 100% vinn vinn siden jeg fikk linke til den flotte bloggen, og i tillegg fant jeg en flott blogg å følge, pluss at jeg fikk en gave som takk for hjelpen. Sånt kan jeg sagtens like! Titt gjerne innom hos han du også, for den mannen vet hva han snakker om, og det er en fryd å se hvordan våren skrider frem mellom fingeren hans :-)

Våren siger også sagte frem her sammen med meg, men det er fortsatt 2 skritt frem og minimum 1 steg tilbake neste dag, men det er som våren bruker å være.... Det er bare jeg som ikke har noen tålmodighet på det feltet i år, men jeg kan jo fortelle at jeg forsøkte meg uten ullundertrøye i 10 timer i går, men da var det jammen godt å ta den frem igjen. Det glimtet til med nesten 18 grader midt på dagen, klestørken var nesten som om sommeren, og jeg fikk også fylt opp vedkassen før herligheten tok slutt, så i dag blir det te og vedfyring. Slett ikke så verst det heller, og været kan jeg i alle fall ikke gjøre noe med, så nyt det du har du også ;-)
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Unknown sa...

Nydelig blogg du har, masse inspirasjon å hente her :)
Elsker blomster så jeg synes innlegget ditt var absolutt toppen .)
Takk for titten :) Kommer nok sikkert tilbake hit !:)
Ha en flott dag,
klem fra meg
Anki

Besta sa...

For noen nydelige kort, jeg følger også bloggen hans. Syntes den er nydelig.
Ha en fin tirsdags kveld.
klem fra marilyn

Unknown sa...

Åååh altså, jeg tåler ikke alle disse lekre bildene, jeg vet ikke riktig om det er allergi eller avhengighet....

....men lekkert er da i allefall, enn nyyytelse for sjelen...<3

Knus og god helg fra København