søndag 25. april 2010

Både til frustrasjon og glede.....

Ja, det kan da ikke være tvil om hvorfor jeg kaller det Mulighetenes Rike?
Tidvis kan det nesten være alt for mange muligheter.....
Men dette var altså realiteten etter 2 helger med blant annet riving av panel, takplater og listverk. Og det etter at verdens best limte belegg var fjernet fra veggene! Finnes det så effektiv kontaktlim lengre forresten? Jeg er i alle fall veldig glad for at jeg har en så dyktig Bestevenn! Han har stått på så det holder både inne og ute i helga, og nå er det bare å håpe at snekkerene og rørleggeren dukker opp til avtalt tid, for jeg ser meg ikke i stand til noen helgeovernattinger sånn som det ser ut for øyeblikket. Men vi må vel ta en tur utover til uka igjen for å avdekke veggen mellom badet og kjøkkenet fra kjøkkensiden også, for akkurat nå ser det ut som om vi har vært i Overraskelsenes Rike..... Gammel vannlekkasje har bare vært tettet uten av noen har sett etter hvordan det så ut lengre nede i etasjene.

Likevel kan vi jo tillate oss å være litt strutser innimellom, for nå er krokusen så sitt aller vakreste, og jeg har fråtset i buketter overalt :-)
I tillegg har jeg innledet flåttsesongen :-( Jeg trodde det var Lady som var i høyrisikogruppen, men nå lurer jeg på om jeg må ringe dyrlegen å høre om det er mulig å få flåtthalsbånd for den eldste Ladyen i No15 også.....
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: