søndag 25. oktober 2009

Noe for enhver interiørblogger :o)


I dag har vi foretatt en inspeksjon av fuglerkasser....
Ja, jeg vet det høres tvilsomt ut, men sant er det likevel!



Og som enhver interiørblogger sikkert har lagt merke til,
så er boligstandarden forskjellig.
Så også for fuglene!
Men om det finnes noen EU-standard der,
det er jeg ikke sikker på,
og ikke vil jeg vite det heller.



Nå er de klare for neste års innrykk,
og siden jeg ikke er så god på tiden lengre (i alle fall ikke i dag :o/ ),
så er det ikke lenge til de skal i bruk igjen.
Det gleder jeg med til!


Dette prakteksemplaret av sopp på en bjørkestamme var det nesten vanskelig å forlate i skogen,
men det tar seg vel strengt talt best ut der hvor det hører hjemme.

Om 10 minutter serverer Bestevennen Take Away fra China House,
og det skal ikke forundre noen om jeg serverer han et godt glass rød vin til.
Lenge leve helga!
Alle helger skulle jo hatt en time ekstra :o)
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Hulda sa...

Så koselige fuglekasser du har inspisert. :) Virkelig fint med de to knøskene på treet. Ja, her nord kaller vi slike sopper, som du sier, for knøsk. :)

Anne sa...

Så fine fuglekassar! Flotte bilete:)
Klem Anne:)