torsdag 8. oktober 2009

Jeg høster :o)


Nå er det som skal inn kommet i hus, og godt er da det.
Jeg tror nok det kommer til å nærme seg kuldegrader i natt også,
så det var ikke er dag for tidlig.



Det er nesten synd å klippe ned geraniumene når de bugner av blomster,
men det er godt å klippe bort det som skal kastes før plantene dras i hus også.
I år har jeg kastet med hard hånd, og det kan hende jeg har kastet for mye,
men nå er det i alle fall gjort.


Da gjenstår det bare å nyte det som er igjen av plantene.
Og vakrere blomster skal du lete lenge etter.
Jeg skal kose meg med disse i helga.
Det er jeg i alle fall god på :o)
Posted by Picasa

1 kommentar:

oline's skattekammer sa...

So bra at du kose deg! Må ikkje vare flau, te god hjelp! At din lady kanskje ikje e like elegant, får no so vare, men myjkji, mykji koseligere! Ho e bare so nydelig, så om det treng barnevakt, e det bare å ta kontakt, har god erfaring med eldstedattera sin labrador! Endte so trist, men det kan du lese på bloggen min! Ha en nydelig kveld!