tirsdag 1. september 2009

Kjekt med nye bekjentskaper!


Så enkelt kan det da gjøres.
En pose, 1 pk gjær og vann.
Det står Fransk Landbrød med surdeig på pakken, og holder dette hva det lover, så kan jeg vel snart pensjonere meg?
Jeg er sikker på at Bestevennen også fikser dette.



Et annet nytt bekjentskap er Stokkrosene :o)
Jeg trodde nesten jeg bodde for langt nord for å nyte disse skjønnhetene i egen hage, men det ser ut som om de vil vise seg frem likevel.
Jeg har hatt stokkroser før, men jeg kan ikke huske at de blomstret så sent.....
Vakre er de i alle fall, og jeg ser at jeg får nyte blomsterprakten lenge.
Det bugner med knopper i både rødt og rosa. Herlig!



Om en liten halvtime er det dags for å smake på Landbrødet, så stikker du innom, så deler vi gjerne.
I fall ikke så skal du få vite hvordan det smakte i morra.
Jeg tror jeg unner meg litt kveldsmat i kveld. Det er i alle fall ikke hverdagskost i No 15.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Besta sa...

Jeg holder meg til den slags brødbaking. Veldig enkelt og greit.
smaker godt gjør det også.
Stokkroser er nydelig, har plantet en del foran huset men det blomstrer nok ikke før til neste år.
Håper du er bedre i form
Klem fra Marilyn