mandag 28. september 2009

Jeg høster av overskuddet!


Det bugner i hagen fortsatt, og i dag har jeg fråtset i roser :o)
Disse ( Romance ) lukter i tillegg himmelsk, og nå må jeg jo bare plukke de inn snart.....
Sneen er kommet ned til tregrensen, og veien over Trollstigen er stengt pga sne, så det kan nok hende at rosesesongen nærmer seg slutten. Skjønt det trodde jeg i fjor også, og da plukket jeg inn roser den første uken i desember, så vi får ta det som det kommer. Noe annet valg har vi jo heller ikke :-/



Men jeg fortjener sagtens roser i dag!
Jeg har nemlig ryddet i alle bildene på pcen, så nå har jeg plass så det holder igjen.
Herlig!
NÅ har Lady allerede startet på middagshvilen, Bestevennen har nesten sovet sammen med Aftenposten, og jeg trenger virkelig noen minutter på lading om jeg skal følge den firbeinte Sjefen resten av dagen også :o)
Posted by Picasa

1 kommentar:

Unknown sa...

Legg eller sett deg på lading nå Kari, det fortjener du etter bildeopprydding. Grattis!

Nydelig farge på rosene.