torsdag 20. august 2009

Endelig!


Da er skittentøyskurvene endelig tomme, og jeg har hatt verdens beste klestørk i dag.
Nesten 30 grader og sterk vind hjelper på når arbeidsmengden er stor, og jeg er lykkelig over at det er gjort :0)



Nå kan jeg drømme meg tilbake til ferie og bryllup igjen, og det kjennes bare godt.
Vi har igjen vært i Ystad på Militær Tatto. Det er fjerde gangen, og jeg er sikker på at vi er tilbake i 2011 igjen!



Selvfølgelig er det litt vemodig at sommeren nærmer seg slutten,
men den har vært så begivenhetsrik at jeg kommer nok til å bruke vinteren til å svelge unna inntrykkene, -
så komme det som komme vil.
Jeg er klar for det meste!



I strikkekurven min ligger det andre ermet som bør strikkes til kofta mi, men jeg har kjøpt mere garn i dag, og det spørs om jeg klarer vente særlig lenge før jeg er i gang med et prosjekt til.

Akkurat nå skal jeg i alle fall slå av pc'n, for tordenværet nærmer seg med stormskritt.
Det måtte jo bare komme etter en dag som denne....
Ja, jeg har overspenningsvern, men jeg slår av likevel :o)
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: