lørdag 11. juli 2009

Lørdag morgen

Og jeg funderer på hvorfor jeg alltid er så trøtt da... Så trøtt at jeg føler at jeg ser dobbelt... Nei da, du ser ikke dobbelt. Det er 2 av de, og de er for utenforstående prikk like både foran og bak. 2 flotte gutter som setter pris på deg akkurat som du er og når det passer deg. Sånne skatter er herlige :0)

 


Vi har hatt noen fantastiske værdager de siste 2 ukene, og denne uka har det vært Fjellfestival og Landsspeiderleir her. Det har sydet av folk overalt, og det har vært veldig kjekt, og spesielt siden været har vært så bra. Sjøspeiderne fenger meg spesielt, og det var veldig kjekt å se med hvilken kunnskap de behandlet båt og utstyr. Det varmer ei som er født og oppvokst på kysten :o)

 


Nå er Speiderleiren over, -som en kuriositet kan jeg nevne at vi er det eneste stedet i landet som har hatt Landsspeiderleir 3 ganger, og i går kveld var det en storstilt avslutning der. Jeg regner med at de allerede er godt i gang med å rigge leiren, og jeg er imponert over at bøndene har stilt jordene sine til disposisjon for 7500 speidere. De lever tross alt av hva de dyrker på de jordene... Sånt står det respekt av, så hatten av for de :o)

 


I dag må jeg gjøre noen ærend i byen, og jeg er i alle fall helt sikker på at det blir med en meter eller to med stoff hjem i dag også, men ellers er det en del forfallende på gang. Sånt må bare gjøre innimellom, men jeg tror premien blir reker og hvitvin til kvelden, og med den guleroten i enden av dagen, så la det seg vel gjøre å jobbe litt før den tid.
Ha en fin dag alle sammen, og nyt for all del sommeren. Den er nå!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: