mandag 8. juni 2009

Etter en trivelig helg


blir det alltid en ikke fullt så trivelig klesvask.....



Men jeg har det kanskje en smule enklere enn her?
Jeg er i alle fall sikker på at tøyet tørker i en renere luft her på nordvestlandet,
og jammen syns jeg hvitvasken min ser hvitere ut også.

Det er utrolig hva man kan få til på med et minimum av plass.
Jeg kan tenke meg at denne lufteverandaen var 30 cm bred, og den rommer både hagen og klesnorene, og for alle tilfellers skyld er den også ferdig pyntet til å feire enhver festlig anledning som måtte dukke opp!

Jeg skal gjøre et pliktløp i mine blomsterbed i dag,
men jeg funderer: Kanskje er 30 x 120 cm hage det ideelle?

2 kommentarer:

Datt sa...

Neineinei, det er IKKE det ideelle.... :P

Besta sa...

Tror faktisk det hadde vært akkurat passe for meg i dag.
Ha en fin uke.
Klem Marilyn