torsdag 28. mai 2009

Meg og vinduer


Det er noe med meg og vinduer......
Jeg vet ikke helt hva det er, men jeg kikker ofte på vinduer når jeg er ute og går.
Jeg tror ikke at jeg kikker inn, for det bryr jeg meg faktisk ikke om,
men det er selve rammen som omringer vinduet og det som er plassert i vinduskarmen samt tekstilene som henger der som fasinerer meg.



Nå er det sånn at jeg styrer min trang til å ta bilder av andre menneskers vinduer,
men dette er det ene kjøkkenvinduet i Mulighetenes Rike, så det er det legalt å vise.



Ikke er det noe i veien med utsikten fra det andre kjøkkenvinduet heller :o)



Men her er et annet morsomt bilde som ble tatt samme dag:
Det har allerede fått tittelen:
To tyskere i en båt!

Med det sender jeg en hilsen til broren min som er skipper i Redningsselskapet.
Uten dere hadde nok kysten krevd mange flere liv.
Hilsenen til dere andre må være at dere skal bruke vett på sjøen.
Fisken biter like godt om man sitter i båten!

1 kommentar:

Datt sa...

Takk for koslig hilsen på bloggen min! :D Det var noen knallfine gardiner! Og den utsikta skulle jeg gjerne hatt!