torsdag 22. januar 2009

Karen Blixen møter Monica.

Jeg har en dyktig blomsterhandler:-) Til sine tider er hun nesten for dyktig..... Men man skal vel kanskje også la seg friste over blomsterprakten denne årstiden.
 
Karen Blixen er da vasen fra Rosendahl. En vakker gave fra Favorittdattera og forloveden. Den er så vakker at det faktisk er mulig å ha den på bordet uten blomster også.
Monica tryllet frem en vanvittig lekker bukett som passer perfekt!

 
Posted by Picasa


Jeg kunne heller ikke stå for disse vakre krukkene. De er elipseformet.
Til dere som ikke har vært hos Monica enda, -ta turen om dere kan. Hun har utrolig mye fint til helga. Regner med at det er lov å starte på helga allerede torsdagskvelden...
Jeg har både vasket golvet og båret ved, ja, jeg har til og med ryddet klesskapet, så jeg fortjener det i dag!

1 kommentar:

Ingeborg sa...

Jeg er også glad i Monica. Nydelige brudebuketten hun laga til meg :)