søndag 4. januar 2009

Hvilken morgen!

Bestevennen dater fortsatt hodeputen, og jeg nyter en stille morgenstund. Klar en Klassiker på p2 er en av ukas favoritter og en fin måte å starte dagen på. Søndager er herlige enten det er sommer eller vinter. Og vinter har vi i alle fall i dag. Det er 9 minus ute, og morgenlyset på fjellene er ett vakkert syn.

Det er dags for en kaffekopp, og som dere ser har jeg tenkt å konkurrere med kaffeprodusentene. Det skal bli en kaffeplante med tid og stunder. Jeg syns kaffeplanten har har så vakkert bladverk, og i følge http://www.friele.no/ skal det være mulig å få en vakker kaffeplante ut av denne boksen. Vi får se....

Ha en fin dag alle sammen,-og husk at småfuglene trenger mat!



Posted by Picasa

1 kommentar:

CosiFanTutta sa...

Hei, takk for besøket på bloggen min - trivelig med nye beskjentskaper!!
Det er godt at du kommer på besøk til meg, for jeg er dårlig på å besøke nye bloggere! Det blir liksom mer enn nok med de som allerede er endel av "gjengen", hehe. Skal skjerpe meg der - det er kjempekjekt å se nye blogger.

Flotte stemningsfulle bilder, og inspirerende tekster har du virkelig! :o)

Stakkar bestevennen! Håper han er bedre.

Klar en klassiker hører jeg også på innimellom.

Lykke til med kaffe blomsten, er IKKE flink med blomster. Julestjernene er fint ferdig for å si det sånn :o)

Ha en fin søndag!