søndag 4. desember 2011

Nattbloggeren og matbloggeren K@ri


Dagene blir ganske enkelt for korte i desember,
men sånn har det bestandig vært, og sånn tror jeg det kommer til å være fremover også.



I går bakte jeg flatbrød, og da er det vel like før vi må sette gravlaks og sennepssaus på menyen også :-)



I dag har vi prøvesmakt potetlefsene. Før julebordet, og jeg tror ikke jeg kommer til å bli sulten igjen etter denne dagen....
Skjønt:  Når jeg tenker potetlefse med sylte og sennep, så kan det vel hende likevel :-)
I dag ble de prøvekjørte med sukker og smør som ble rørt hvitt sammen med bittelitt vaniljesukker.
De smeltet i munnen, så jeg tror nok jeg rydder plass for enda mere mat i magen denne adventstiden også.  Det er nesten så jeg har blitt en matblogger, men jeg får vel spare dere for grisesylte- og lammerullproduksjonen i år kanskje...  Eller er det blitt en trasisjon allerede?  

Ingen kommentarer: