lørdag 31. desember 2011

Godt Nytt År!

Mens fuglen nyter varmen i ovnen, så nyter jeg varmen fra sofaen og pleddet. Jeg har ikke de store nyttårsforsettene, men jeg har lovt meg selv å bli litt flinkere med arbeidsstillingen. Det tror jeg kan være en investering for fremtiden..... Jo, jeg skjønner at det også er ett utrykk for at kroppen sier fra at den har levd noe år, men sånn er nå en gang livet ;-)

Ved tusenårsskiftet så hadde jeg bestemt meg for at jeg skulle begynne å like cognac ( mest fordi vi har så vakre cognac-glass ), men etter en stund syns jeg det var like greit å gi opp, og da lovte jeg også at det skulle være slutt med nyttårsforsettene, så de får vi ta ved en senere anledning....

Nå skal vi surfe oss pent og forsiktig ut av 2011 og inn i 2012!
Lady har hatt gleden av å leke med 2 lekne gutter i dag, og dersom vi er heldig, så klarer vi å spille musikk høyt nok til at hun også vil minnes denne dagen som positiv.
Vi er i alle fall enige om at hun beriker hverdagen vår med sin tilstedeværelse, og jeg tror hun er fornøyd med oss som "foreldre" også :-)
Godt Nytt År Skjønnas <3

En megastor nyttårsklem sendes herfra med rakettfart (det er det eneste som har med raketter som jeg vil ha å gjøre med forresten),og siden den går rett så fort, så rekker den Favorittdattera før vi skriver 2012: Godt Nytt År Prinsesse <3 All the best <3

Så går der en kjempeklem til familien* I 2011 har veien til Nordmøre vært alt for lang, og det må vi bli bedre på i 2012! Godt Nytt År til dere <3

Så er det venner generelt ;-) Ingen nevnt, ingen glemt! Men nyttårsklem skal dere selvfølgelig ha <3

En siste klem går til Bloggvenner og lesere! Uten dere ingen blogg! Ekstra hyggelig er det når dere legger igjen en kommentar,men jeg ser at telleren tikker og går, så jeg vet at dere er der ett sted ;-) Hvorfor dere kommer tilbake lurer jeg jo på enkelte ganger, men jeg blir kanskje flinkere til å blogge i 2012? Det er det jo lov å tro ;-)
Godt Nytt År til dere alle! Jeg setter stor pris på dere <3

Verdens største nyttårsklem sendes Bestevennen, men den trenger ikke sendes langt :-)
Takk for at vi fortsatt holder ut med hverandre, og Riktig Godt Nytt år 2012 <3

2 kommentarer:

Marie Therese sa...

Godt nytt år til dere også! Klem i retur! ;)

Lisbeth Bula sa...

Godt myttår med alle ønsker om at gode opplevelser og snille mennesker må komme i din vei.