onsdag 30. november 2011

Hopptimist...


Det bør ethvert møblert hjem inneholde!
Den er ikke så veldig adventsaktig der den står,
men den står nå der og holder meg med selskap,
og jeg tror vi trenger den!


Jeg er struts så det holder fortsatt, for jeg tåler ikke svibler i det hele tatt...
Men jeg syns de er så vanvittig vakre, og det er noe med den planter som gjør at jeg bare må prøve i år også.  Kanskje jeg har vokst fra meg allergien....  Jeg kan i alle fall ikke reagere på den før den slår ut i blomst (tror jeg da), så nå står den i vinduskarmen på kjøkkenet og er litt julete sammen med den lille vakre rosa :D


Det er alt for tidlig for meg for juleblomster i det hele tatt,
så jeg nyter den vakre orkiden enn så lenge.
Jeg er ikke av de dyktige som får orkideene til å blomste etter å ha stått og kjedet seg i vinduskarmen noen måneder, men det skyldes kanskje at jeg ikke klarer å se på de den tiden det tar? 
Da har jeg det i alle fall ikke fullt i vinduskarmene!
Jeg har bortimot 4.5 meter vinduskarm på stua, og jeg har 2 planter pluss en orkide på salongbordet!
Sånn er nå jeg da.....

2 kommentarer:

Solveig sa...

Ok.. Jeg tar hintet!!!

Malys krok sa...

Svibler har en fin, men ganske intens lukt, så er en allergisk kan jeg godt forstå at de kan frembringe en reaksjon! Ha en god helg, Kari!
Du og de to andre! Klem! -Margit-