tirsdag 1. november 2011

En rolig start

Det er sånn hverdagen skal starte :-)
Med kaffe og strikketøy.
Mens jeg venter på at vaskemaskinen blir ferdig.
Klestørken er bedre enn midtsommers,
og det må gjerne være sånn til jul.


Noen pinner til på ermet,
så er det dags for klessnora,
og den opplevelsen kan friste noen og enhver.
Det er 15 grader ute og en mild fønvind.
Midt i  morgenkosen har jeg også fått fiskegratengen i formen,
og da er det bare å glede seg til middag allerede.
Det måtte bare bli fisk i dag :-)
Jeg håper du også har startet dagen godt!

5 kommentarer:

Hulda sa...

Så effektiv du er så tidlig på dagen! Jeg har nettopp gitt beskjed til jobb, at jeg blir hjemme i dag. Er blitt syk.

Åse fra mitt lykkehus sa...

Tidlig og effektiv du også ser jeg, så kjekt att jeg fant en ny flott blogg, kos deg videre resten av dagen, kanskje det må bli fisk her og i dag?

Klem Åse
Legge meg som følger så jeg finner deg igjen.

Åse fra mitt lykkehus sa...

Er jeg litt blind jeg finner ikke din følge knapp:-)Hmmm...

Ruths datter sa...

Ja jeg har også en fin dag. Sitter på hytta og hekler sammen lapper til lappetepp.
Klem

Malys krok sa...

Du er en driftig dame! Her er det nesten bare stillesitting pga smerter..., men blir vel bedre.

Må også beundre din vakre flette!
Skjønner godt at du savnet den.
Ha en fin kveld! -Margit-