fredag 21. oktober 2011

Når jeg tenner mine lykter


Jeg er ikke helt som Jon Blund,
men jeg er nært innpå avhengig av levende lys denne årstiden.


  Det er helg, og det nytes :-)
Bestevennenen er travelt opptatt med musikk i kveld også,
men vi damene finner ut av det likevel.  er


Det ligger ett nytt Bolig Pluss på vent,
og jeg vet at det er til å glede seg over,
for jeg har smugtittet ;-)


I går kom den ny forsyning med kaffe,
og her er det i alle fall mye godt.
Dessuten har jeg faktisk spist kveldsmat mo plett alene!
Det skjer ikke ofte, men i kveld ble det for fristende,
og det til tross for at det finnes nystekte hvite kakemenner i boksen.
En lun tortillas med lunken og saftig eggerøre spisset med chili, en halv avokado i skiver, revet hvit ost og litt salsa.  Yes!  Resten av eggerøren kommer nok sammen med de andre ingredisensene til frokost i morra tidlig, og siden jeg brukte fullkornstortillas, så regner jeg med at dette er jamat så det holder.


Jady, spør du? 
Jo, hun ligger foran døra til spiskammerset og ser småsur ut!
Der befinner nemlig resten av fårikålen seg,
og den vil hun gjerne ha som fredagskos :p

4 kommentarer:

Hulda sa...

Hehe.. syns Lady skulle få seg litt god kveldsmat hun også. ;) Kjenner til den der tigginga, ja. :) Fikk også BoligPluss nylig, mye fint! Fikk jo nesten litt julestemning. Kos deg, ha en fin kveld og helg.

Unknown sa...

Forstår at damene kan kose seg selv om de er alene hjemme ;-)

Jeg har også fylt stuen med stemning og koser meg. Levende lys er forbruksvare her fra september til april.

God helg til deg!

Malys krok sa...

Så koselig det høres ut i No 15 selv om det bare er damene hjemme!
Fin mat har du også laget.
Lady har god luktesans vet du, så fårikålen er nok i hennes nese.
God helg til dere! Takk for hilsen!
Klem og hilsen! -Margit-

Huset på landet sa...

Flott lykt du har! Levende lys er et must på denne tiden av året.

God helg fra Line