mandag 9. mai 2011

En treiging!

Ja, det er akkurat hva jeg er!
Blogglysten er til stede innimellom, men så kommer det noe "skal bare", og plutselig er hele bloggen glemt....
Ikke bra, men det er i alle fall sånn det er.
Klarere himmel enn det har vært i dag er det ikke mulig å fremskaffe, og temperaturen har vært fantastisk! Noen ymter om at det faktisk er for varmt, men jeg er selvfølgelig ikke enig på det feltet.  Jeg tåler faktisk noen grader til også, men nå er jeg i det minste i ferd med å tine ;-)
Denne herligheten er knipset i kompostbingen.
Den bringer ofte overraskelser, men disse tulipanene har stått der i mange år, og de får helt sikkert nok næring, for de er de kraftigste i No15.  Og ja: De skal få stå så lenge jeg bestemmer!
Fruktblomstringen er på sitt aller vakreste nå, og jeg må innrømme at jeg bruker litt tid på å nyte herligheten.  Det er så alt for kort tid det varer, at jeg må bare.  Ikke skal det så mange regndråpene til før det går ut over blomstene heller dessverre, så om du leter etter meg, så finner du meg sikkert på baksiden av huset med fotoapparatet :-)
Skjønt det blir noen timer i solveggen også, og da trives jeg veldig godt sammen med geraniene mine.
Denne tror jeg heter Kristina.
Og jeg vet at dette er en Goesta!
Vakkert?
Det hender jeg oppholder meg noen minutter innendørs også for tiden,
og det er en glede i seg selv ;-) Men det får bli til en annen gang.....
På stua holder Gerberaen meg mer enn gjerne med selskap.
Me like!
Nå skal kransekaken til 17.mai ut av formene før jeg finner senga, og jeg nekter å tro at det blir regn i morra, så jeg legger shortsen klar igjen.
Håper du også kan gå i shorts om det er hva du har lyst til!
Natta <3*

1 kommentar:

Malys krok sa...

Ja vakkert er det en må si om dine flotte blomsterbilder! Det være seg tulipaner eller andre! Og så deilig dere har det med sommervær! Klart du er å finne ute når det er slik! Her er det sol, men kald vind fra nord, så jeg har slett ikke tenkt å kle meg i shorts i dag. Det går ikke, men det er blitt mag fortalt at en kald mai er det beste, for da blir det en god sommer! Jaja, disse værtegnene stemmer ikke alltid...
Ha en flott dag i sola! -Margit-