lørdag 14. mai 2011

Da tar vi kaloriene med det samme!

Uten mat og drikke duger helten ikke.
Konfirmantens ønske var tapas, og her bugnet det av fristelser.
Dessverre glemte jeg å ta bilde av de varme rettene som var på bordet, men noe kan vi jo ha for oss selv.
De smakte i alle fall fortreffelige de også.
Middagen var det pappaen som hadde ansvaret for, og dette kan han :-)
Her er konfirmanten igjen:
Og hun er selvfølgelig avbildet sammen med sin mor og sin far ;-)
Da mangler vel bare kakene, og de kommer her:
Noen kaker var nok dugnadskaker ( å, som jeg liker det ordet og den tradisjonen ),
men kaker er mammaen sitt spesialfelt, så hun har vært mesteren her.
Sjekk den marsipankaka med flygel og bunadskledd jente på da!
Jeg tror jeg aldri har spist 2 stykker marsipankake før, men det gjorde jeg i dag, og det smakte himmelsk.  Det er nesten så jeg angrer på at jeg ikke tok enda ett stykke.....
Takk for en fin dag Malin!
Du er ei utrolig flott jente som det er veldig kjekt å være sammen med,
og jeg gleder meg til å følge deg i fortsettelsen.
Veldig glad i deg!
Klem fra K@ri*


3 kommentarer:

Hulda sa...

Ser ut som dere har vært i et kjempefint konfirmasjonsselskap. :)

En rosa fugl sa...

Tapas som konfirmasjonsmat er nytt for meg. Fantastisk fine bilder av maten, ble fristet til å ha et lite tapas-kalas:) Mange deilige ting, og søt konfirmant:)

Malys krok sa...

Så søt og flott konfirmant! De er jo så herlige i den alderen, unge og vakre. Skjønner godt at du koset deg med all den gode maten, men her var det vel umulig å smake på alt!
Ha en flott dag, Kari!
Klem fra meg! -Margit-