onsdag 16. mars 2011

Jeg meddeler herved:

Jeg trenger pause:
Men jeg lovte å fortelle hva som skjedde med den paprikaen min.
Dersom du finner en som smaker godt, så er veien fra frø til plante utrolig kort.
Jeg satte frø lørdagen, og de spirer i dag.

Det samme kan gjøres med alle chili/pepperfrukter,
så det er bare å starte produksjonen :-)

Lady og jeg jakter på våren, (dette blidet er tatt i går), og nå er terrassen helt bar.
Jeg har hengt opp klær på klessnora ute i dag,
og vi har sett de første sneklokkene i hagen.
Dessuten har vi sjekket at blåveisen også kommer, så det borger for gode dager.
Kjære familie, venner, bloggvenner og alle dere andre leserene mine:
Jeg trenger en pause! Jeg har blogget i snart to og ett halvt år, og jeg føler at jeg er mye å dele fremover,
men akkurat nå trenger jeg litt tid for meg selv også.
Ta vare på dere selv alle sammen!
For meg er dere spesielle :-)
Vakre tanker fra K@ri*
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Besta sa...

Ja, det kan være greit med en pause inn i mellom:) Kos deg, lad batteriene og så håper jeg at du kommer sterkt tilbake.
klem fra marilyn

Malys krok sa...

Neimen Kari da! Det må ikke bli noen lang pause iallefall! Jeg blir å savne din lette skrivemåte og ditt gode humør! Du må love å komme snart tilbake iglen! Jeg blir å vente og se etter deg rundt hvert et hjørne, vet du! Lady ser fin ut der hun sitter og jakter...

Jaja.. trenger du pause så må du vel få lov å ta en...,men du blir savnet...-Margit-

Gøril V. sa...

Kjem til å sakne deg, Kari! Men forstår sjølvsagt at du kan trenge ein pause... Kos deg med andre gjeremål så lenge, og nyt våren som forhåpentlegvis snart slår til for fullt! Varm klem frå Spania ;)

Ruths datter sa...

det var trist for oss da. At du forsvinner, men du kommer kanskje tilbake engang. Koselig har det vært, å stikke innom bloggen din.
Klem

Lisbeth Bula sa...

Jeg kommer til å savne deg, men forstår godt! Ha en god pause og en god helg. Vi sees nok:-)